Rozpoczęcie dostarczania decyzji podatkowych w Radomiu


Urząd Miejski w Radomiu ogłosił, że w dniach od 14 lutego do 1 marca 2025 roku będą doręczane podatnikom decyzje dotyczące ustalenia wysokości podatków na rok 2025. W sumie wydane zostanie 99,5 tysiąca decyzji, z czego większość przekazana zostanie osobiście przez pracowników urzędów. Dodatkowo, prawie 13 tysięcy pism trafi do osób zamieszkujących poza Radomiem za pośrednictwem poczty.

Podatnicy, którzy wyrazili chęć otrzymania dokumentów w formie elektronicznej, mogą spodziewać się ich na wskazany adres mailowy. W sytuacji, gdy osoba doręczająca nie zastanie nikogo w domu, podejmie próbę kontaktu w innym terminie lub pozostawi informację o konieczności skontaktowania się telefonicznie. Przypomina się o obowiązku uiszczenia podatku w określonym terminie, który będzie uwzględniony w przesyłanych decyzjach.

W decyzjach znajdują się szczegółowe informacje dotyczące wyliczonej kwoty podatku oraz indywidualnego numeru rachunku bankowego, na który należy wpłacić należność. Dla kwot do 100 złotych obowiązuje termin płatności do 15 marca, natomiast wyższe zobowiązania będą płatne w czterech ratach. Podatnicy mogą regulować zobowiązania na różne sposoby, w tym elektronicznie, w opłatomatach i terminalach płatniczych umiejscowionych w Urzędzie Miejskim, a także przez placówki bankowe i pocztowe.

Źródło: Urząd Miasta Radom


Oceń: Rozpoczęcie dostarczania decyzji podatkowych w Radomiu

Średnia ocena:4.45 Liczba ocen:24


Zobacz Także